حذف عملکرددر نوارشیرپونت ۲۰۱۰ (Remove actions from the ribbon )

چند روز پیش در جلسه ای  بودم و داشتم در جمعی از مدیران محترم از امکانات شیرپونت صحبت می کردم و از شما چه پنهان صفحه ای رو که طراحی می کردم توضیح می دادم که در این میان یکی از مدیران سئوالی از من پرسید که تا اون لحظه بهش فکر نکرده بودم واون هم این بود که  اگر قرار دسترسی کابر خاصی محدود باشه چرا در ribbon  صفحه باید کلی از کلیدهای امکانات غیر فعال را مشاهده کنه !!!  

البته من با این نظر موافق نیستم اما خوب چه می شه کرد گاهی وقتی خواسته های این مدیران محترم باعث می شه به مواردی که شاید طراحان شیرپونت در مایکروسافت فکر نکردن ما فکر کنیم و دستی در ساختار این سیستم ببریم برای همین چند شیوه برای ویرایش ribbon پیدا کردم که براتون می ذارم .امیدوارم  برای شما هم مفید باشه: 

                 Remove actions from the ribbon : SharePoint 2010

  

ادامه مطلب ...